Miért jobb személyesen?

Annyiszor felmerült már a kérdés szinte minden termékkel kapcsolatban, de talán a kertészeti növények és termékek azok, amiket szinte lehetetlen csomagban elküldeni úgy, hogy a kertésszel nem is beszélt az ember.

Igen, vannak olyan minőségű leírások és tájékoztatók, amikkel igyekeznek mindent „egy lapra feltenni”, de nincs az a leírás, ami minden vásárlói kérdésre megadja a választ. Abszolút egyirányú kommunikáció.

Sokszor beleszaladtunk már abba, hogy az érdeklődő feltett nekünk egy rövid kérdést Messengeren, amire mi három kérdéssel válaszoltunk vissza. Kérdés kérdést szülő végtelen billentyűpüfölésnek néztünk elébe. Amikor szóban 100-ad annyi idő alatt rövidre zárható lenne.

Egy műszaki eszköznél a vásárló megnézi a paramétereket, összehasonlítja, majd a legolcsóbbat megveszi.

Növénynél azért nem olyan egyszerű. Sok feltételnek meg kell felelni, amire a választ a szakértők adhatják meg.

Kertészetünkben fontosnak tartjuk, hogy a Vásárló mindig azt kapja, amit szeretne. Pontosítjuk a szerzett információit a növényekkel kapcsolatban és szakmai tanácsokkal látjuk el a gondozásához.

Támogatjuk a személyes un. offline kereskedelmet sőt igény szerint kiszállítunk és telepítünk is.